Leintje is geland - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Leintjeisnuhier - WaarBenJij.nu Leintje is geland - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Leintjeisnuhier - WaarBenJij.nu

Leintje is geland

Door: Leintjeisnuhier

Blijf op de hoogte en volg

09 Oktober 2011 | Nepal, Kathmandu

Leintje is gaan vliegen
ze dacht weet je wat ik doe
ik ga via Frankfurt, Delhi
en dan pas naar Kathmandu

Daar zijn Karel en Dorieke
Die haar op te wachten staan
Maar helaas voor kleine Leintje
Kwam er geen bagage aan


Namaste!

Om maar meteen het vervelendste gehad te hebben: Mijn bagage is 'kwijt' of 'ergens anders'... Hopelijk krijg ik vanmiddadg goed nieuws van het vliegveld, dat mijn bagage vanuit Delhi in KTM is aangekomen. Het is maar goed dat ik geen kilo lekkere Goudse kaas voor Dorieke en Karel had meegenomen, want die zou na 4 dagen buiten de koelkast wel behoorlijk zijn uitgezweet.

Maar Nepal maakt veel goed!! Het is hier heerlijk rustig vanwege Dashain, een nationaal feest waarvoor iedereen terug keert naar familie in de dorpen. De culture shock valt dus erg mee.

Met geleende kleren van Dorieke heb ik al zeer mooie dingen gezien! Durbar square, Kopan monastry, Boudha stupa, etc.
Helaas heb ik nog geen snoertje van mijn camera om jullie fotos te laten zien, dus dat komt nog.

Gisteren ben ik ingewijd in de Hash: A drinking club with a running problem... Ze doen iedere week een hardloop (en wandel) tocht en daarna wordt er bier gedronken: echt iets voor mij dus!

Zodra ik foto's kan uploaden (wat betekend dat ik mn tas weer heb) kunnen jullie zien hoe mooi het hier is!

Ik ga de zon in! Mn woordenschat Nepali uitbreiden ;)



  • 09 Oktober 2011 - 06:45

    Karel:

    Je tas is aangekomen in Kathmandu, hoor ik net. Ik blijf het jammer vinden dat je geen kaas hebt meegenomen, zwetend of niet. Bel me even als je dit leest, dan kunnen we je tas ophalen en kan je mijn vrouw's kleren uitdoen. x

  • 09 Oktober 2011 - 09:01

    Leonie:

    YEEHE! Ik lees dat je tas terecht is.Pfjieuw
    Bij elk nadeel komt uiteindelijk wel een voordeel te voorschijn. Je hebt immers dat café gevonden met de kleren van je zus. Hahaha! Trouwens is wist niet dat Leintje zo'n dichter was. Wat een beetje Nepalese lucht al wel niet kan doen. Poesiewop have fun en groetjes aan de rest. WHOOP WHOOP

  • 09 Oktober 2011 - 10:05

    Leintje:

    Jeeee!!! Op naar het vliegveld!

  • 09 Oktober 2011 - 10:10

    Dorieke:

    jippie je tas is er!!!! krijg ik eindelijk mijn kleren terug...

    kussie

  • 09 Oktober 2011 - 14:09

    Rudolf:

    Kan je eindelijk weer leuke kleren aan...;-)

  • 09 Oktober 2011 - 15:15

    Thomas:

    Zo zo een berichtje met rijm, indische/nepaleese taal, drama spanning en opluchting.
    Wat een avonturen al voor leintje. Zal de volgende ook in rijm zijn, ben benieuwd.

  • 11 Oktober 2011 - 16:32

    Tientje:

    Hey Lientje,

    Al in de Ierse Pub geweest? Je Ierse euro's zijn gestort! mede mogelijk gemaakt door:

    Helientje
    Gerdientje
    Pientje
    +
    aanhang

    Geniet ervan!

    KUSS

  • 13 Oktober 2011 - 09:30

    Rudolf:

    Is Leintje der tas ook vertraagd? Ze heeft de hele tijd hetzelfde rode stippeltjes shirt aan... Zal wel stinken...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Sept. 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 17487

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 08 November 2014

Leintje in Zuid-Amerika

04 Oktober 2011 - 07 December 2011

Leintje in de Bergen

30 November -0001 - 30 November -0001

Kort Leintje

Landen bezocht: