Leintje in Zuid-Amerika - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Leintjeisnuhier - WaarBenJij.nu Leintje in Zuid-Amerika - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Leintjeisnuhier - WaarBenJij.nu

Leintje in Zuid-Amerika

Door: Marjolein

03 Augustus 2014 | Nederland, Utrecht

Lieve trouwe lezertjes,

Als VIP-leden van de Leintje-fanclub stellen we jullie als eerste op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen in de Leintje kinderboekenreeks.

Na het daverende succes van 'Leintje in de bergen' en 'Kort Leintje', wordt er medio augustus een nieuw avontuur van Leintje verwacht. Dit keer gaan Leintje en haar vriendjes op ontdekkingsreis in Bolivia, Peru, Ecuador en Colombia...

Wil je op de hoogte blijven van de verhalen? Meld je dan nu aan op de website: leintjeisnuhier.waarbenjij.nu

Wil je geen mailtjes meer ontvangen? Geef dit dan door aan Marjolein, dan verwijderd zij je uit de mailinglist.

Met vriendelijke groet,

Marjolein en Leintje

• 21 Augustus 2014 - 22:14

Harry En Henny:

La Paz, goed aangekomen hoorden we. Is Maaike ook geweest! Veel plezier, dikke kus van ons